Lördag 19 februari

Lördag och jag är ledig! Enda helgen den här månaden så jag passar på att njuta. Jag hade tänkt göra massor av vettiga saker idag, som till exempel tränat och övningskört med mamma, men ärligt talat är jag lite för bakis för ovanstående aktiviteter. Vad jag däremot har gjort är ätit lördagbrunch med Emelie och Pauli som båda sov hos mig inatt, jag måste säga att min 1.40-säng räcker väl till tre små flickor. Brunchen bestod hur som helst av pannkakor i massor och var helt underbar!

Nu när flickorna dragit hem har jag hjälp mamma att städa. Åh så roligt. Det mysigaste med det hela är dock att få byta sängkläder. Jag älskar det. Jag skulle kunna byta sängkläder varannan dag om det inte tog sån tid och så mycket el och vatten att tvätta dem om och om igen. Idag hittade jag riktigt retro sänglinne i skåpet. Titta så mysiga!



Nån som vill komma hem till mig och provligga? Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0