Måndag 14 februari

God morgon Micaela!

Idag är jag på alldeles fantastiskt bra humör, men jag kan inte riktigt förstå varför.. Det beror nog på solen och att livet i allmänhet är väldans bra! Nu ska jag iväg på postutbildning i Tomteboda, vi får posten till vår butik i slutet av februari så innan dess ska jag gå två utbildningar. Den idag som är en introduktionsutbildning och sen är det en nästa vecka för att lära sig alla dataprogram man använder. Det ska bli kul! Jag suktar efter kunskap efter nästan ett år utan plugg..


Titta så underbart väder! Även om det är sjukt kallt ute och snön fortfarande ligger kvar på marken så är det iallafall soligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0