The King's Speech

"En konstig social situation". Så kallade Karins bror det av mig och Karin uppstyrda biotittandet med våra mammor och hennes bror. Det hela började med att bara jag och Karin skulle gå på bio- The King's Speech stod på önskelistan och vi hittade en dag och tid som passade. Sen kom jag på att den filmen hade min mamma pratat om att hon ville se, så jag kollade med Karin att det var lugnt att jag bjöd med henne. Då kom Karin på att hennes mamma också ville se den, och så blev även Karins mamma medbjuden. Mammadejt tänkte vi, hihi. Då kommer Karins mamma på att Karins bror har sportlov och också borde följa med. Så blir det. Så jag och Karin har varit på en liten familjedejt som jag måste klassa som lyckad. Otroligt bra film var det också, se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0